Sunday 26 May 2013

New Header :)

Assalamualaikum :) Selamat Sejahtera. Salam 1Malaysia. Salam Perpaduan :3 Hai, we meet again in my second Entry (Sumpah Hancur English aku -,-). Hahahaha. Okay Okay. Readers ! Sihat ? Harap harap sihat ye ?! :D Entry kali ni nak cerita pasal HEADER ! Lu nampak tak Header wa ?!  Comel ?! Hahaha. Tau la Comel :P Kikiki ! Penat tau seharian duk depan lappy semata-mata nak buat Header seBURUK itu :'( Merantau ke sana, ke mari ! Demi Mencari idea membuat Header (Macam Sajak pulakk) Hehehe :) Macam macam tutorial wa tengok ! Semua tak jadi ! Hampir pasrah, Nak berserah. Pencen je belum lagi -,- Semata-mata Demi Header. Atototo~ Header tu kan. Saya buat sendiri ! Saya tau korang tau nak buat yang lebih cantik :D harap tak kutuk Header aku ! Penat aku buat :P Hahaha. Okay laa ! Sampai sini saja lah entry kali ni. Wa tau entry ni merepek ! Memang merepek pun. Actually, taktau nak post apa :P Daripada kosong aku punya blog, better aku post bende merepek ! Aku bahagia wei :D

No comments :

Post a Comment